ترفند بازاریابی مسکن

بسیاری از مشاوران املاک قدر مشتریانی را که به آنها مراجعه می کنند نمی دانند. اتفاقی که معمولا رخ می دهد این است که وقتی خانه ای متناسب با خواسته های مشتری ندارند بیشترین لطفی که در حق مشتری می کنند این است که کارت ویزیت خود را به مشتری می دهند و از او می خواهند که بعدا تماس بگیرد. این بدترین کاری است که می توان انجام داد.
شما باید به هر فرد مراجعه کننده به چشم مشتری قطعی خود بنگرید و از او اطلاعات تماسی لازم را بگیرید و به او قول دهید که تمام تلاش خود را برای پیدا کردن خانه مورد علاقه او خواهید کرد و البته باید واقعا این تلاش را بکنید این کار حس اهمیت داشتن را به مشتری القا می کند و موجب اطمینان می شود و احتمال معامله را افزایش می دهد.

منبع: فرصت امروز

 

بدون برچسب

دیدگاه ها

مشاهده بیشتر دیدگاه ها ...

دیدگاه شما چیست؟